[smartfonem] Kadry z muzeum sztuki nowoczesnej De Pont w Tilburgu.

Razem z Asią mieliśmy okazję zwiedzić potężne i ciekawe (co jest niezwykłe w przypadku tego typu obiektów) muzeum sztuki nowoczesnej De Pont w Tilburgu. Ponieważ zawsze jestem przeciwny robieniu "profesjonalnych" zdjęć w muzeach, korzystałem jedynie z wbudowanego w smartfon aparatu - głównie po to, by mieć małą pamiątkę z wizyty. Postanowiłem podzielić się z Wami trzema kadrami, by pokazać, że sztuka nowoczesna niekoniecznie musi kojarzyć się z beznadziejnymi przedstawieniami i obrazoburczymi rzeźbami z którymi najczęściej jest kojarzona.

Moja prywatna artystka Asia z chęcią podjęłaby się stworzenia podobnej instalacji artystycznej, która widnieje za nią na ścianie :)

Rzeźba ze stołków zdecydowanie bardziej do mnie przemawiała, od tej na drugim planie ;)

Zdjęcia indonezyjskiej artystki Fiony Tan przedstawiały niesamowite spojrzenia na górę Fuji w Japonii.

Komentarze

Popularne posty