Minimalizm.

Wszystkich, którzy odwiedzają mojego bloga fotograficznego, zapraszam również na mojego drugiego bloga, który koncentruje się wokół szeroko pojętego minimalizmu, czyli na Szczęśliwego minimalistę. Tam nie znajdziecie fotografii, a tylko sam tekst, za to dość konkretny i bogaty w wiele cennych (moim zdaniem) wskazówek pomagających w upraszczaniu i korzystaniu w pełni z życia. Co bardzo mnie cieszy, blog ten bardzo szybko nabiera popularności i już niebawem liczba wyświetleń przekroczy prowadzony blog fotograficzny - znaczy, że sposób mojego pisania podoba się ludziom! :)

Korzystając z okazji, że wspominam o temacie minimalizmu, zapraszam też do oddania głosu w konkursie na stronie shuttout.com w którym bierze udział moje zdjęcie. Potraktowałem temat bardzo indywidualnie i moja fotograficzna wizja może różnić się trochę od pozostałych zdjęć biorących udział w konkursie. Trzeba oddać minimum 3 głosy, więc można wybrać kilka ujęć, które podobają się najbardziej! Z góry dziękuję każdemu za udział!

A zdjęcie, które wybrałem do kategorii "Minimalism" przedstawiam poniżej:

Zagłosuj proszę! :)



Komentarze

Popularne posty