Warsztaty fotograficzne "Spotkanie z mistrzem" Fujifilm, Kraków 2014

W piątek 16 maja uczestniczyłem w niezwykle ciekawych warsztatach foto, których główną tematyką był zakres streetphoto, czyli fotografii ulicznej, oraz portretu. W zajęciach mistrzami byli: Alex Lambrechts (do którego grupy szczęśliwie trafiłem), Tomasz Lazar i Filip Ćwiek - wszyscy są znanymi i uznanymi osobistościami w fotograficznym światku. Nie będę ukrywał, podobało mi się tak bardzo, że na następne warsztaty będę zapisywał się w pierwszej kolejności ;)
Zdjęcia poniżej nie są chronologicznie poustawiane - wszystkiego było zbyt dużo, by spamiętać o której godzinie co się działo ;)

P.S. Rozjechała mi się trochę kolorystyka :/ Eh, z obróbką RAW'ów w nieznanym wcześniej programie :P

Mim i Żongler - dzięki nim mogliśmy się uczyć łapiąc w kadr coś nietypowego dla streetphoto ;)

Alex - fenomenalny fotograf, z talentem do przekazywania wiedzy, oraz umiejętnością opowiadania o pasji.

Wśród zaproszonych na warsztaty szczególnie wyróżniała się moim zdaniem ta kobieta - kadrowała wszystko i wszędzie, w bardzo ciekawy sposób - mam nadzieję, że uda się oglądnąć efekty jej pracy :) 

Dużo miłych scen do fotografowania.

Ten model aparatu (Fujifilm X100s) będzie kiedyś w mojej fotograficznej torbie jak stały bywalec ;)

Tomasz Lazar - kolejny z mistrzów.

Obiekt moich westchnień... Fujifilm X-T1 z jasnym szkiełkiem - czy trzeba czegoś więcej do szczęścia? :)

Komentarze

Popularne posty