Otwarcie klubu Mikrofon w Rzeszowie.

Całkowicie przypadkowo dowiedziałem się, że na miejscu starej Piramidy powstał nowy klub o nazwie Mikrofon, który za cel postawił sobie promocję muzyki na żywo - w związku z tym postanowiłem wybrać się na oficjalne otwarcie, gdzie gwiazdami wieczoru mieli być finaliści programu The Voice of Poland (a konkretnie Arek Kłusowski, Jagoda Kret, Michał Grobelny, Marzena Ugorna i Mateusz Grędziński).
W mojej opinii lokal przygotowany jest świetnie, ale nie pod koncerty - zdecydowanie za mało jest w środku miejsca! Za to wystrój jest bardzo klimatyczny - chętnie wykorzystałbym wnętrza do sesji portretowych.
Muzycznie było naprawdę przyjemnie - mimo iż kompletnie nie znam się na muzyce prezentowanej przez artystów, podrygiwałem rytmicznie nogami podczas robienia zdjęć - przez co większość nie nadaje się do publikacji ;) Szczególnie podobała mi się praca pana klawiszowca, oraz wokal Marzeny Ugornej. Jednak naprzyjemniejszą rzeczą podczas koncertu było to, że wszyscy wokaliści i wokalistki naprawdę łatwo radzili sobie z utworami, które prezentowali. Ale nie mnie oceniać muzykę ;)
Oczywiście zwróciłem uwagę na fotografów :) Byli specjaliści z potężnymi lustrami - a z drugiej strony sporo osób ze smartfonami :) I chyba ja jeden próbowałem zdziałać coś moją niewielką matrycą z kompaktowego sprzętu. Marzy mi się coraz bardziej bezlusterkowiec, najchętniej coś co pozwoli mi robić zdjęcia bez szumów w kiepskich warunkach oświetleniowych. Mam już nawet upatrzony model, ale koszt zestawu body + obiektyw jest więcej wart od moich rowerów razem wziętych :D Ale trzeba mieć jakieś marzenia i cele, prawda??

Kilka zdjęć z koncertu.







Komentarze

Popularne posty