Amnezja i Ernest Staniaszek, Wytwórnia Rzeszów


8 marca 2014 w rzeszowskim klubie Wytwórnia odbył się świetny koncert zespołu Amnezja w którym wokalistą jest Ernest Staniaszek znany z wystąpień w programie The Voice of Poland. Muszę od razu powiedzieć, że nie spodziewałem się aż tak dobrego muzycznego wydarzenia! Od pierwszych dźwięków, aż po zakończenie dwugodzinnego koncertu bawiłem się świetnie - głównie przez fakt, iż zespół naprawdę dawał popis solidnie zagranego rocka. I muszę pochwalić każdego muzyka z osobna, widać, że znają się na tym co robią - i sprawia im to przyjemność!

Kilka zdjęć z koncertu:

Grają i śpiewają.

Klimat mocno rockowy!

W porywach wręcz metalowy (bas rulez!)  ;)

Widać radochę i zgranie!

Tu dziewczyny piszczały, nie rozumiem dlaczego ;)

Perkusja ładnie nadawała rytm.

Ernest lepszy wokalnie, niż w TV.

Gitarzysta zna swoje instrumenty i wie jak ich użyć! Słyszałem w grze inspirację Floydami, tak przynajmniej mi się wydawało ;)

Moim zdaniem fenomenalny klawiszowiec! Dużo frajdy dało słuchanie i oglądanie jego występu ;) A krzesło na którym siedział nasunęło mi skojarzenie z Lordem. Tak, z Jonem Lordem z Deep Purple :)

Show był, fanki piszczały! :)

Finał!

Muszę też napisać pewne spostrzeżenie - na koncercie jakieś 95% publiczności stanowiły młode dziewczyny, co jest zrozumiałe (bo jak widać po zdjęciach panowie z zespołu raczej brzydcy nie są;) ) - ale dziwię się, że przy tak świetnym potencjale rockowym Amnezja nie jest rozreklamowana wśród męskiej części słuchaczy! Mam nadzieję, że uda się chłopakom wydać niebawem płytę i przewiduję im naprawdę wysokie noty, a także zwiększenie zasięgu - chętnie na koncercie wpadłbym w "młyn", bo muzyka do tego nastrajała ;)
Dużo osób zna mnie z mojego krytykanckiego podejścia do wszystkiego, a szczególnie do muzyki - dlatego wydaje mi się, że skoro piszę się na kolejny koncert Amnezji, to jest to pochwała dużego kalibru dla zespołu :) Za świetną robotę perkusity, basity, gitarzysty, klawiszowca i wokalisty - serdeczne dzięki! I wierzę, że jeszcze zawitacie do Rzeszowa, tym razem zabiorę na koncert kolegów ;)
Polecam, czekam na CD do kolekcji :)





Komentarze

Popularne posty