Styczeń 2016 - opis zdjęcia z kalendarza.


Dzień dobry w nowym, 2016 roku! :)

Pierwszy wpis będzie dotyczył Stycznia w kalendarzu 2016 który część z Was miała okazję nabyć :)


Zdjęcie to wykonałem podczas spaceru po rodzinnej miejscowości mojej dziewczyny, czyli w Straszydlu. Wracaliśmy właśnie w stronę domu, bo Słońce zaczynało chować się za horyzontem i temperatura mocno spadała (a było wtedy pewnie koło -20 stopni Celsjusza, brrr). Obróciliśmy się jeszcze na moment, by spojrzeć w stronę doliny, podziwiając piękno zimowego dnia. Wtedy postanowiłem spróbować uwiecznić ten moment, gdy wieczorne Słońce muskało promieniami odległe pagórki, tuż przed zniknięciem. Dlaczego to zdjęcie podoba mi się tak bardzo? Ponieważ mimo teoretycznie szaroburej kolorystyki zimy, złapałem w kadr odcienie złota i błękitu, przy okazji kontemplując niezwykle spokojną i przyjemną panoramę. Za każdym razem jak widzę to zdjęcie, to czuję ciepło zachodzącego Słońca! :)

Styczeń 2016 - Straszydle, przysiółek Czeczyki. Panorama okolicy.

Komentarze

Popularne posty