Bieszczadzkie zwierzaki!

W ciągu 5 dni wędrówek po Bieszczadach oglądaliśmy sporo zwierzątek, raczej niegroźnych. Jedna osoba z naszej paczki miała szczęście zobaczyć wilka, który polował na sarny przebiegające nam przez szlak - niestety nie było szans uchwycić tego groźnego drapieżnika okiem aparatu. Na szczęście inne, spokojniejsze i mniej płochliwe gatunki - tak!

Salamandra plamista - ostatnimi czasy spotykamy na każdej wyprawie :)

Nie mam pojęcia co to - ale motyl przepiękny, wyglądał, jakby zrodził się z węgla!

Smok. Żartuję - nie mam pojęcia co to :)

Żubrzyca z małym żuberkiem :) Jakbyście widzieli, jak do niej śmiesznie biegł! Z tego co się orientuję, gdy robiłem to zdjęcie, maluch miał ok 2 tygodni.

Robaczek z oczami na skrzydłach ;)

Leniwce.

Podobno żmija, w dodatku zygzakowata - więc pewnie groźna - nie podchodziłem bliżej, bo się bałem.


Komentarze

Popularne posty